Trött, tröttare, tröttast

Äntligen kan jag säga att:

JAG ÄR KLAR MED MIN EVENT MANAGEMENT KURS!!!

Vi hade vårat projekt idag, ett riktigt event. Gick jätte bra, jag är så stolt över min grupp! Bilder kommer senare, Leticias vän tog en maaassa kort så jag väntar på att få dem från honom. Själv hann jag ta en usel bild, thats it. Sprang runt som en dåre mellan alla olika stationer och fixade och höll på. I fyra timmar. Är HELT slut nu!

Graduation är som sagt på torsdag, så imorgon är jag ledig. Då ska jag VILA!

Om ni har några frågor om eventet så är det bara att fråga på! Känns som att jag har ätit, sovit och levt runt det här eventet de senaste fem veckorna, så enligt mig så borde alla veta EXAKT vad vi hade för event och alla detaljer kring det angående t.ex. running order, budget och gantt chart. Haha men det slog mig precis att jag har ju inte ens haft tid att uppdatera er där hemma om vad som faktiskt försegår, så kör på och ställ en massa frågor om ni vill!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0