The kiss of your life

Jag har aldrig varit sahar utpumpad i hela mitt liv. Mina tankar snurrar runt varat projekt, konstant. "Hur kan vi gora allt smidigare, hur ska vi salja biljetter pa basta satt, hur ska vi fa allt att funka under kvallen bla bla bla". Sover extremt daligt pa natterna, slanger mig omkring i somnen, drommer mardrommar om bade projektet och om nar jag kommer hem. Far ingen ro alls! Stressen och nervositeten borjar komma krypandes nu...

Igar var jag pa tva olika event. Pa en dag. Forst var jag och sag "Kiss", en teater som handlar om den forsta kyssen i ditt liv. Mycket intressant, sjukt bra skadespelare men det blev lite jobbigt nar dom pratade om sig sjalva i tredje person hela tiden och pa en mycket gammaldags engelska.

Direkt darifran akte jag, Deborah och Isabel till Body, Mind & Spirit Festival som holls i Sydney Exhibition Centre i Darling Harbour. Det var en stor massa med manga olika typer av personer, haha... Jag lat mig bli spadd av Matthew, en psychic. Extremt duktig dessutom, jag var enormt imponerad. Och aven om typ 99% av varldens befolkning inte tror pa sant sa bryr jag mig inte. Han fick mig att ladda om batterierna och pushade mig att att bli annu starkare i mig sjalv. Han hjalpte mig att ta fram dom bra sidorna hos mig sjalv och bearbeta dom daliga. Psychic eller ej, en hjalpande manniska var han for sure.

Vad hander hemma i kara Svealand? Kanns som att jag ar helt insnoad i allt som hander har nere just nu, ar knappt uppdaterad om vad som hander runt omkring mig overhuvudtaget.

TRE VECKOR & 3 DAGAR KVAR!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag vill bara plocka hem dig nu och KRAMA OM DIG!!!

2011-05-20 @ 12:03:42
URL: http://ffian.blogg.se/
Postat av: Linnea

SNART KOMMER JAG!! Då ska vi kramas som aldrig förr :D

2011-05-20 @ 15:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0