Our fingerprints don't fade from the lifes we touch

Måndag.

Lördagen som just passerade tillbringade jag tillsammans med Johanna, på ett x antal olika barer i Sydney. Det blev barrunda, jäklar vad kul vi hade! Runt 3, 4 någon gång ramlade vi innan för dörren här hemma och åt cheese and crackers och pratade om grannkatten som precis hade bitit mig i knäet (?) på väg in och om jag skulle få rabies.

Dagen efter mådde man som man förtjänade, plus att jag hade dragit på mig en förkylning. Ont i halsen och täppt i näsan, bra där Linnea. Och idag har jag inte direkt mått bättre, vaknade upp efter på tok för lite sömn och med superhög feber. Eller så kändes det iaf, jag blir alltid så kinkig så fort min temperatur går upp 0.1 grad över det normala, haha.

Nu är det iallafall kväll här och efter ett antal panodol, en lång varm dusch och mängder av koppar te så känner jag mig som en någorlunda normal människa igen. Bra det, för jag måste verkligen till skolan imorgon!


Postern till vårat event!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0