Maj månad

Jisses, det är redan maj! Tiden bara flyger förbi. Om sex veckor kommer jag befinna mig hemma i kära svea, jag längtar!

Vädret här är verkligen skitkasst, det blåser isande kallt och regnar konstant. Men så fort solen tittar fram så är det skönt, men det blir bara allt mer sällan.

Har inte haft för mig så mycket på senaste, mycket i skolan nu då jag bara har 3 veckor kvar. Har ett jätte roligt projekt med min grupp, vi ska ha ett riktigt event och håller på för fullt och planerar kring det. Annars har jag bara varit hemma och kollat på en massa filmer, finns inte så mycket mer man kan göra i det här vädret.

Nu ropar Johanna från köket, jag ska hjälpa henne med middagen.

Snart ses vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0