EGEN LÄGENHET!

Om man bortser från att jag har legat dödssjuk hela dagen (med viss överdrift, hehe) så har jag några fantastiska nyheter att komma med! 

JAG HAR EN EGEN LÄGENHET ATT FLYTTA IN I DEN 16:NDE JUNI!! 

Pappa ringde mig nu under kvällen och meddelade denna fantastiska nyhet! Det är en tvåa i Blackeberg, med en balkong och hyran ligger på endast 4700 !! Passar mig som handen i handsken. Nu är det bara en bil som saknas! 

Jag vill åka hem nu nu nu! (Om 4 veckor vid denna tidpunkt kommer jag sitta på flygplanet...) 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis grattis snuttan!!

Då ska vi hänga där och hos mig!

Snart ses vi..

Vet du, jag gjorde botox igår för att ta bort min handsvett. Blev lyckat men var så hög!!

Hihi.

Miss u

2011-05-17 @ 11:36:35
Postat av: angelica

det var jag som skrev inlägget :D

2011-05-17 @ 11:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0