Suck & stön

10 timmar effektivt studerande idag. 10 timmar!! Har suttit framför en dator i 10 timmar och stressat halvt ihjäl mig. Har så jäkla mycket nu inför våra final presentations på måndag och tisdag. Men vi kom ikapp rejält idag, så nu kan jag lugna ner mig lite.

Och vad gör jag när jag kommer hem? Sätter mig framför datorn igen. Jisses asså. Känns som att jag har en liten gubbe inuti mitt huvud som sitter och bankar med en hammare.

Har en activity som måste bli gjort ikväll iallafall, samt lite bilder till våran power point. Then I'm off!

Var inte på gymmet idag, satt i skolan fram tills klockan 6. Men imorgon är det dags igen! Fatburning 1 timme sen BP en timme.


Middag med mina fina tjejer för drygt en vecka sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0