Strejk?

Trott tjej. Gissa vart jag befinner mig? Jag skulle garna vilja saga att jag precis har landat i Sydney och sitter hemma i min mysiga sang och bloggar om min underbara weekend i Melbourne.

Men nej.

Jag sitter nu pa Mantra Hotel i Tullarmarina (eller hur det nu stavas) och har precis atit middag. Klockan ar snart tjugo i tio och jag ar vraaaaal trott. ALLA flights till Sydney var installda ikvall. ALLA. Sa pa Jetstars rakning bor jag nu i ett riktigt fint rum och buffemiddag ar inkluderat. Najs. Men mindre najs att jag maste ga upp klockan fem imorgon och ta 07:00am flighten tillbaka till Sydney, for att darefter snabbt som satan kasta mig in i en taxi och aka direkt till skolan och ha min GIGANTISKA presenation. Varfor hander sant har alltid mig?

Samma sak nar jag skulle resa fran Sydney till Melbourne i torsdags, flyget var 3 timmar forsenat plus att nar vi val stod ute pa landningsbanan sa meddelade piloten att vi inte kan starta for det ar fel pa motorerna. Kul. Ar det inte meningen att dom ska kolla sant INNAN man ens satter sig pa planet? Sa vi var tvugna att aka tillbaka till gaten, ga av, byta gate och boarda ett nytt plan. Jatteroligt var det.

Anyway, helgen i Melbourne var aweeesomeee! Mange hade en massa fina overraskningar pa lager, men mer om det i nasta inlagg nar jag ar hemma och jag kan ladda upp alla bilder fran helgen.

Hoppas att allt ar bra med er darhemma, saknar er alla jatte mycket.

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0