Melbourne Dag 3

Sista dagen tillbringade vi inne i stan pa festivalen, tills det borjade regna da vi begav oss in i gallerian och at en valfortjant hamburgare pa McDonalds. Sen var det dags for mig att ta bussen till flygplatsen och bege mig till Sydney (trodde jag).

Val framme sa fick jag vanta ett bra tag bara for att ens kunna checka in. En timme senare meddelade dem att alla flyg till Sydney var installda under kvallen. Med ALLA bolag. Kul. Dock sa fixade dom hotellrum i narheten, sa en 5 min taxiresa senare (som dessutom kostade mig 20 dollar - jakla ran. Hatar taxichaufforerna i det har landet) kom jag fram till Mantra Hotel och checkade in pa mitt rum. Middagsbuffe ingick dessutom. Ganska sweet. Hade en lugn kvall pa hotellet, tog en dusch och gick och la mig tidigt. Akte sedan med 07:00 flighten morgonen darpa och han precis lagom till skolan for att halla min presentation.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0