Melbourne Dag 2

Har kommit av mig lite med bloggandet kanner jag. I kombination med hektiskt schema, lathet och ett internet som kranglat nagot forjavligt mycket sa har jag inte kunnat uppdatera. Nu sitter jag iallafall i skolan dar internet ar nagot sadar stabilt.

Under min andra dag i Melbourne, pa lordagen, sa var det kanon vader och vi beslot oss for att ta oss till S:t Kilda Beach. Supermysig strand med restauranger langs strandpromenaden. Efter nagra timmars solande och badande sa tog vi oss till en utav restaurangerna och at lunch och bestallde in en varsin iskall cola. Snacka om att det satt fint! Vi sag ut som tva kraftor, sonderbranda som bara den. Inge bra grej att somna pa stranden...

Akte sedan darifran och kopte glass pa vagen. Passade pa att titta in pa Mombat Festival som pagick inne i stan, ett familjeevent med lotterier, bergochdalbanor och waterskii competitions. Sen tog vi taget hem, bytte om lite snabbt och akte vidare till Anders dar vi hade BBQ! Grillat kott med potatis, bea och sallad. Jaklar vad gott det var! Mange agerade bartender och bjod oss pa den ena drinken efter den andra. Anders roommate joinade oss dessutom och vi hade en riktigt trevlig kvall.
















Vid det har laget var det dags att ga och lagga sig...

Kommentarer
Postat av: angelica

gud vad fina bilder på dig.

2011-03-23 @ 16:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0