Josefine 20 år!

En kompis som heter Josefine fyllde 20 år i helgen och det firades med pompa och ståt. Jag och ett gäng andra tjejer blev bjuda på middag hemma hos henne och hennes värdfamilj, hon jobbar som aupair hos en svensk familj i Bondi. Det blev grillade räkor på spett till aptitretare, sen grillat kött med rotfruktsgratäng och sallad till varmrätt. Sååå gott! Och sist men inte minst - MARÄNGSWISS (eller hur det nu stavas) till efterrätt!

Vin, champagne och Sambuca flödade och ett stort gäng svenska tjejer (något runda under fötterna måste jag medge) tog sedan taxi in till stan för vidare partaj. Första stoppet var en överraskning.

Vi fick testa på poledancing!!!

Galet kul men ack så jobbigt. Riktigt träningspass! Vi välkomnades med champagne och fick sedan byta om. High heelsen var på, inlevelsen likaså. Efteråt fick vi ännu (!) ett glas champagne och tog en massa bilder. Dock så kommer jag inte lägga upp dom bilderna här, vi alla lovade att de bilderna ska finnas off internet. Fare enough.

Partyt fortsatte sedan till någon lägenhet mitt inne i stan någonstans hos någons kompis, hur fin utsikt som helst! Var där en stund, sedan gick vi ner till Darling Harbour och hamnade på en bar. Tanken var att vi alla skulle till Home Bar men där hamnade inte jag och Anna, haha. Vi kom ifrån de andra och gick in på en klubb som jag inte kommer ihåg namnet på. Efter en stunds dansande där tackade jag för mig och tog taxin hem och somnade gott i sängen. Sjukt roligt kväll!







SÖTASTE BEBBEN EVER! En av josefines barn som hon tar hand om


I taxin!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0