I've learned by my mistakes. For sure.

Jag brukar försöka undvika att avreagera mig i bloggen, men asså - VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MÄNNISKOR? Kan inte alla bara vara NORMALA!? Fan vad trött jag blir. grrrrr. Hur svårt är det att vara trevlig? Hur svårt är det att faktiskt svara när någon hör av sig? Hur svårt är det att ha lite HYFFS? Och NEJ jag försöker inte bestämma över andra människor, vad de ska göra och vad de ska ha för åsiker. Alla människor är olika individer med olika åsikter, och som dessutom har rätt till att ta sina beslut själva. Where the hell is all of this coming from?

Något ni studenter/resenärer kan räkna med är att man inser verkligen vilka som betyder något efter en sådan här resa. Och det har jag verkligen gjort. Nu vill jag hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0