If someone told you to shoot yourself in the head, would you do that too?

I'm alive! Internet tog slut i helgen (har bara 4gb jag kan använda mig utav) så därav den dåliga uppdateringen. Men det har inte hänt speciellt mycket faktiskt, jag har tränat två timmar varje dag sen i lördags (stolt) och så var jag på bio med Johanna i lördags. Vi såg I'm number four. Sevärd faktiskt! Sen har jag försökt att plugga lite och så, har massa viktiga presentationer nästa vecka.

Anyway. Klockan är nu 27 över 11 och jag borde sova. Men jag är för trött för att sova. Does that even make sense?

Anledningen till rubriken ovan? I'm glad you asked. Ni har väl hört talas om det vanliga talesättet: "Om han skulle hoppa från en klippa, skulle du göra det då också?". Hur många gånger fick man inte höra det när man var liten? Eller vad sägs om "Act tells you more than words"?


Well. Think about it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0