I made it

NU kan jag äntligen meddela att jag sitter hemma i min bekväma säng och mysdressen är på! Det var ett jäkla meck att komma på planet idag, stod och pratade med managern i nästan en timme tills jag lyckades få mitt boardingkort. Jäkla jetstar.

Har en mördarvecka i skolan, hade presentation ett idag och håller nu på och förbereder mig för presentation två imorgon. Sen har jag ett studycase samt några activities att göra klart tills på torsdag. Samt 10 frågor till vårt role play på torsdag. Suck.

Måste sova nu, har ju varit vaken sen halv fem imorse och är helt dööööd just nu. Men jag lovar att en uppdatering från helgen, inkl. bilder, kommer komma ASAP!

SOV GOTT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0