high on life

Inte mycket har hant de senaste tre dagarna sen jag sist uppdaterade. Livet i Sydney is not as fancy as you may think.

Var pa Soundwave Festival i sondags med Isabel, och det var AWESOME! Band och artister som Slash, Iron Maiden, Stone Sour, Sum 41, Millencollin, 30 seconds to Mars mfl. spelade. Vi var dar fran 1PM till 10PM, snacka om att man har helt fardig pa vagen hem men tiden bara flog forbi. Riktigt kul var det!

I mandags kom Annabanana over och vi at lite smatt och gott, en blandning av prosciutto, ostar, salami, paj, paprika, gurka och sallad och en massa dipsaser till det stod pa menyn. Samt baugetter! Riktig Oscar'skvall om jag far saga det kvall. Var ju tvungen att sitta uppe halva natten och titta pa Oscars galan, annars hade min larare halshuggit mig. Typ.

Igar var Petra hemma hos oss och vi at tacos! Vilken overraskning.. Vi hade en riktig myskvall iallafall och sen slutade det med att hon sov over. Vardagslyx!

Idag har jag varit i skolan (som alla andra dagar) och sen fixade jag lite smatt och gott, som att ga till banken och fa manikyr och pedikyr. Nu sitter jag i skolan och vantar pa att klockan ska bli halv sex: BODY PUMP! Saga vad man vill om FitnessFirst, men jaklar vilken bra customer service dom har!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0