Effektiv dag

När jag vaknade imorse så sken solen. Första gången på flera dagar måste jag påpeka! Att bo i Sydney innebär inte sol, sol och åter sol varenda dag. Speciellt inte nu när hösten är på intågande. Så vad gör man som Sydneybo när det är soligt? Jo, man TVÄTTAR! Kul va? Fick äntligen mina lakan rena.

Sen mötte jag upp finaste Petra för två timmars slit på gymmet. Började med Body Pump i en timme, där jag dessutom lassade på med lite extra vikter eftersom musklerna äntligen börjar bli starkare (!), och direkt efter det körde vi spinning i en timme. DÖD TJEJ! Himlans jobbigt asså.

Efter det unnade vi oss en god middag på en supermysig bar som ligger nära Town Hall. Petra är min träningsbuddy btw, vi har tränat ganska mycket tillsammans den senaste tiden och nästa gång blir söndag! Dubbelpass, igen, men då blir det pilates och yoga. Sen dubbelpass på måndag också - Bodypump och spinning. Det är så himla skönt när man börjar märka skillnad i kroppen och musklerna börjar titta fram! Finally!

Kommer komma ett bildregn på måndag, då Petra ska ta med alla bilder på oss på hennes USB. Hon har en massa från Australia Day då vi befann oss på Bondi Beach iförda i cowboyhattar och australiensiska flaggan.

Nu börjar ögonlocken falla ihop, dags för mig att säga godnatt. Imorgon blir det födelsedagsfest hos Josefine + överraskning! 

Natti natt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0