Är det nu livet börjar?

Jahapp, enligt australiensiskt tid är det nu endast 6 minuter kvar tills jag går över från tonåring till tjugoåring. Jag har blandade känslor.

Positiva:
Man får handla på bolaget

......... That's it.

Jojuste. Jag glömde. Om jag vill söka in till Polishögskolan så får jag göra det vid 20 års ålder. ÄNTLIGEN!
Och så får jag åka på Finlandskryssningar över HELGERNA nu. Tjoho!

Negativa:
Jag blir äldre. Gammal. Jag kommer väl bara hinna blinka, sen är jag helt plötsligt 30. Eller?
Man förväntas bete sig "vuxet". Vad är det?
Det blir SVINDYRT att gå till tandläkaren
SL's biljetter blir oskönt mycket dyrare
Är det nu man börjar få rynkor och grått hår också?


Yeey......

IT'S MY BIRTHDAY!


En betydligt yngre Linnea


Kommentarer
Postat av: Sofia

Fina fina vän! Hoppas du hade en toppendag! ÄLSKAR DIG..

2011-03-20 @ 19:33:35
URL: http://ffian.blogg.se/
Postat av: angelica

Haha, söt du är!

Japp nu börjar det!

Perfekt attd u fyllt 20 år nu innan sommaren.

Vår sommar ;)

saknar dig

2011-03-20 @ 23:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0