End of an era

Wow, galet dålig uppdatering på sistonde!

Har dock inte hänt så mycket, efter Vivid Light i fredags så blev jag jätte sjuk - igen. Festen var dock riktigt rolig, vi åkte ut med båt runt Opera Huset och kollade på när dom ljussatte Opera huset i olika färger och mönster. Det var gratis alkohol och mat på båten, och så blev det en massa dans! Vi kom tillbaka till hamnen efter fyra timmar, klockan 21:00. Perfekt avslutning för mig tillsammans med alla mina klasskompisar.

Vi gick sedan vidare till Cargo Bar som ligger nere i Darling Harbour och köpte lite drinkar och pratade om allt mellan himmel och jord. Haffade en taxi runt midnatt snåret och åkte hem. Vaknade upp dagen efter med en härlig huvudvärk och ont i halsen. Sov vidare fram till klockan halv tre (!!) och fick sedan feber under kvällen.

På söndagen var det Johannas sista dag på jobbet, vi hade tänkt gå ut och fira det på någon restaurang i närheten. Men jag kunde knappt röra mig ur sängen, och vi hade ingen mat hemma så det blev hemleverans av pizza och garlic bread. 2 flaskor vin hade Johanna redan kirrat på hemvägen, men inte ens det gick ner för mig. Tog några få bitar pizza, lite läsk och somnade sedan i soffan.

Måndagen låg jag också till sängs, eller i soffan rättare sagt och slötittade på tv. Tisdagen var det hejdå fest för Anna och Sara som lämnade Sydney efter 2 års tid! Jag åt världens godaste laxpasta med sparris på Bondi FM och sen möttes vi alla upp på Beach Road Hotel för lite drinkar.




Leticia, jag och Lovisa på båten i fredags






Kommentarer
Postat av: ANGELICA

Gud vad snygg du är tjejen!

Du dödar med röda läppar.

Snart ses vi!

Saknar saknar dig såååå mycket!

2011-06-07 @ 12:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0