Utan internet

Hey folks.

Blir tokig. Inget funkar som det ska för mig för tillfället. Jag har dessutom inget internet, och har heller inte råd till att fylla på mitt internet, så där har ni anledningen till min frånvaro.

Snodde Johannas data lite snabbt för att visa att jag lever.

På måndag flyger vi hem. Kl 8:00pm. Fy tusan asså. Miljoner känslor i luften.

Landar på Arlanda kl 16:40 på tisdag. Be there or be square.

Juste. Har blivit utbjuden på middag och drinkar imorgon. Blir upphämtad kl 7:30pm hos mig, sen får vi se vart vi beger oss. Lagom bra timing tills jag åker hem, men varför inte liksom.

Mail kan jag läsa från Iphonen, så tveka inte att maila! (snacka om att jag verkligen fick till ett inlägg utan en röd tråd whatsoever) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0