Sista inlägget från andra sidan jordklotet!

Sådär, nu har jag äntligen fixat internet till min egen dator. Blev dessutom något knas när jag skrev från johannas dator, ska försöka fixa till det för nu står ju allt i en gigantisk stor klump!

Sitter iaf nu på Beijings flygplats. Har ca 5 timmar kvar tills vi ska boarda planet som ska ta oss till Stockholm! Helt sjukt, helt ofattbart. Jag saknar Australien massor alla redan, men ett nytt land och nya tag! Jag gillar förändringar, det ger mig ny och fräsch energi!

Har jätte mycket bilder som jag måste visa er, från både farwell partyt och vår sista galna partykväll i Sydney i lördags. Blev ett klassisk Cheers uppdykande, vilket inkluderade både dricka och dans, följt av en uppfräschande promenad till the cross för att avsluta med en ännu mera massa dans! Är fortfarande öm i fötterna efter den kvällen, men gud så kul det var!

I söndags begav jag mig till the cross igen för att äta en klassisk Hugo's pizza för $5, SÅ GOD! Var där med Leticia och Lovisa, vi tog några drinkar och begav oss hem tidigt. Jag var fortfarande trött från kvällen innan då vi hade landat i säng runt 5-snåret.

Vad mer har hänt? Jo juste, flygresan från Sydney hit till Beijing var hemsk. HEMSK! Inte nog med att både jag och johanna var ganska upprivna för att lämna Australien, utan vi drabbades dessutom av gigantsika luftgropar var och varannan sekund. Och följden utav det var att folk började spy. Riktigt jäkla mycket. SÅÅÅ äckligt! Jag hatar att flyga, men brukar tycka att det är helt okej när man väl är uppe i luften. Nu var det som en jäkla bergochdalbana och även fast vi kanske bara droppade dryga 1-2 meter så kändes det som minst 50 meter! Och spya, jag tål inte det. Tjejen satt bredvid Johanna, på andra sidan gången. Hon fick ju heller inte ställa sig upp och gå på toan eftersom det var så jäkla skakigt. Så det stank spya i hela flygplanet. Som bonus på det så började dessutom motorena brumma SKITHÖGT! Jag trodde verkligen att min stund var kommen.

Jag hoppas på en mindre skakig färd hem till kära Stockholm. 

SWEDEN - HERE I COME!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0