Nattbloggning

UÄÄEEH UÄÄEEH UÄÄEEH. Sen tystnad. Som lugnet före stormen. Sen kommer det, starkare än någonsin: UÄÄÄÄÄEEEEEEH UÄÄÄÄÄÄÄEEEEH UÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!

Bebisar alltså. Supersöta, men inte när dom skriker sig hesa så att dom nästan blir alldeles lila i ansiktet. Klockan är nu 02:00 här borta och grannen har fortfarande inte fått tyst på sin bebis. Det jobbigaste av allt är att det går i omgångar. När man tror att bebisen äntligen har somnat och man själv är på väg att slumra in, då börjar det om igen. Så har det pågått i över två timmar nu (och det här är inte första kvällen). "Isolering, vad är det?"

Frustration!

Kan lika gärna dela med mig vad jag har gjort under min näst sista fredagskväll i Sydney. Låg hemma under dagen och kollade på film, sen åkte jag och Johanna in till stan för att träna body pump. Efter det gjorde Johanna världens godaste middag! Lax med romsås och så små knytten med rödbetor, potatis, sockerärtor och sharlottenlök. MUMMA! Vi låg som två strandade valar efter den måltiden. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0