Man kommer inte långt genom att vara tjockskallig

Oj oj oj, nu var det ett bra tag sedan jag sist uppdaterad! Som ursäkt så har jag faktiskt flyttat och hållt på som bara den de senaste två veckorna, full rulle minst sagt.

Och när jag inte har flyttat och fixat i lägenheten så har jag varit uppe på landet med familjen och firat midsommar, träffat alla kompisar och jobbat. Men nu minsann sitter jag tillbaka på jobbet, heltid, så förhoppningsvis kommer jag få lite mer tid över att uppdatera om min dagliga vardag.

Tänkte även skriva några inlägg senare om känslorna kring att komma hem efter ett långt år hemifrån, för det är minsann inte så lätt som man kan tro. Folk förändras, inte minst en själv. Men mer om det senare.

Här kommer ett litet bildregn från välkomstfest och lite annat skoj som jag har haft för mig:


bästa vän <3


hemma hos uffe


jag, med väääärldens sötaste lilla H!


masterchef uffe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0