Juni

Det är redan juni! Helt sjuuukt vad tiden går fort. Om elva dagar kommer jag vara i full färd att packa det sista och bege mig till flygplatsen. Känns som att det var igår jag stod på Arlanda och sa hejdå, fast samtidigt inte.

Igår (onsdag) så begav jag mig till John Azzi's hårsalong för att fixa till mitt kråkbo till hår. Min frisör skrattade till lite när hon såg mitt hår.

"When was the last time you dyed your hair? Three years ago?" Haha....


Nu är det riktigt blont och kort (!!!!), enligt mig iaf..., men det känns riktigt fräsch och jag är jätte nöjd. Tar lite tid att vänja sig bara. Lovar att bild kommer inom kort!

Efter frissan så åkte jag hem en snabbis för att äta mat innan jag skulle träffa Petra för att träna. Vad lyckas jag med då? Jo, självklart kommer det sådana där dumma kontrollanter på bussen, TVÅ STATIONER innan jag skulle gå av! Vad tusan gjorde dom ute i jäkla Eastlakes liksom?? Jag åkte på Travel 1, och egentligen skulle jag ha åkt på Travel 2 (vilket är 10 dollar dyrare...). Så jag fick en härlig böter på 100 dollar. SKITKUL! Bara för att åka hem och äta mat och sen vända liksom. Det blev en dyr måltid.

Anyway, mötte upp Petra och körde ett fatburning pass. Sen gick vi till en mysig liten restaurang i stan och åt supergod middag! Kommer sakna den gullungen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0