HEMMA!

Nu är jag äntligen hemma i kära Svealand! Resan mellan Beijing och Stockholm gick betydligt mycket bättre, dock var det en timme försenat men hellre det än sitta och åka bergochdalbana.

Kom hem till mamma och fick supergod middag - GRILLAT KÖTT! Har inte ätit det på huuur länge som helst. Lite rosevin till det och en god bea, mums!

Måste bara påpeka att även om jag har varit duktig på att hålla mig uppdaterad på vad som har hänt här i Sverige under det senaste året, så kan jag ju inte säga att jag har hängt med i ALLT som har hänt. Det passade mamma och Christer på att utnyttja.

-"Men Linnea, har du inte hört? Kungen och Silvia har ju gjort slut och Reinfeldt har avgått!"

- "VAA?!?!, mamma är det här sant??"

Mamma såg dödsallvarligt ut och svarade: "Ja, det är faktiskt sant!"

Dom två asså. Inte schysst att luras med en superjetlaggad tjej med lite rose i kroppen.


Hoppade sen in i duschen och hoppade i säng. Somnade när jag precis hade lagt huvudet på kudden.

Kommentarer
Postat av: angelica

hahah jag gick på de sedan läste jag att det inte var sant, thihi!

2011-06-16 @ 11:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0