Goodbye Australia

Om 20 min så kommer taxin. Har bara datorn att packa ner, annars är allt klart.

Usch, det är skit tufft. Trodde inte att det skulle vara så här jobbigt. När kommer jag få se det här fina landet igen? Och alla underbara människor som jag har träffat?

Imorgon tisdag kl 16:40 landar jag som sagt på Arlanda. Har varit några kaosdagar här innan avfärd, vulkanutbrottet i Chile skapade kaos här i Sydney. Men det kommer en bättre uppdatering om mina sista dagar i Sydney så fort jag är hemma och har tillgång till internet igen.

Thanks to everyone who I've met during this amazing year, it's been such a journey. I will never forget what you all have done for me, it means a lot! I have grown so much as a person, and I promise keep you posted on all of my new beginnings. I know this is the end of this era, but I can't wait to start the next one. See you soon, lots of love xx




I will never forget you...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0