What part of the word "NO" don't you understand?

Har haft en väldigt intressant vecka. Helgen löpte sånär smärtfritt, Stefan fyllde 31 och det firade vi på jobbet inne i stan med flera utav hans vänner. Hade en riktigt trevlig kväll. Vaknade av att telefonen ringde och en väldigt entusiastisk Cissi sa: "Du kommer väl idag?!!?". Det var bara att pallra sig upp ur sängen, ta en snabb dusch, ner med en iskall cola i väskan och sen bege sig till Vallentuna. Hade dock en sjukt mysig dag på hästryggen, precis vad jag behövde!

På kvällen kom Bella, Mikis och Paoi över och det blev en riktig tjejkväll bestående av godis, chips med dipp och en massa snack. Fina tjejer dedär!

Under veckan som har gått har jag träffat mamsen, fikat med några tjejkompisar och firat Johanna som fyllde 21 igår. Idag blir det en myskväll med världens bästa vän, och imorgon (fredag) har jag för en gångs skull inga planer! Kanske hinner med en joggingtur, vem vet.  





Ja, jag vet att bilden är suddig....









Jag på finaste Smulan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0