Intensivt

Har inget internet hemma i lägenheten så det är därför det är så glest mellan alla inlägg. På jobbet kan jag heller inte uppdatera varje dag då det är rätt så mycket att göra. Så det får bli som det blir tills jag får internet helt enkelt.

Under veckan som har gått har jag hunnit med grillkväll hos pappa & Eva, flytt av x antal lådor fyllda med massa barndomsminnen, pizza kväll hos mig med dem bästa, middag på balkongen med farmor och utekväll med finaste Angelica på Helenes krog. Vädret har ju varit helt fantastiskt och inte tänker jag låta jobbet stoppa mig från att njuta lite i solen. Det bästa med svenska sommaren enligt mig är de långa fina, LJUSA kvällarna. Helt underbart.

I kväll blir det utgång i stora staden med Sofie och hennes kompisar. Vädret är ju dock inte lika fint idag, men vi kommer nog få riktigt skoj ändå. Måste bara tänka lite på ekonomin, lever ganska knapert nu tills första lönen kommer.

Jag trivs iallafall hur bra som helst i lägenheten, sover som ett litet barn om nätterna. Ser fram emot att äntligen få sova ut imorgon bitti! Sen imorgon kväll är det poolparty och om det blir fint väder ska jag banne mig sola! Bor 5 min från Kaanan badet (eller hur det nu stavas).

Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0