Make them wonder why you're still smiling.

Fredag - äntligen! Men det var ganska segt att ta sig upp ur sängen imorse då jag var bombsäker på att det var lördag. suck.

Har varit extremt lugnt på jobbet idag, som lugnet före stormen.

Ikväll blir det grillning i Brommaplan och sen ska jag nog vidare till hemmafest i Hammarby-Sjöstad. Får se hur mycket jag orkar, är helt slut efter de senaste veckorna.

Hade en supermysig kväll igår med Pauline, vi satt ute på balkongen och drack lite vin och satt och pratade om allt mellan himmel och jord. Uffepuffe valde dessutom att joina oss senare på kvällen, ytterst mysigt.

Nej nu ska jag återgå till jobbet




the accomplish of the day


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0