Helgen i korta drag

Har äntligen lyckats lösa internetfrågan på helt egen hand! Det konstiga är att jag endast kan koppla upp mig från min gamla laptop, inte den nya. Nåja, det funkar ju iaf och går någorlunda snabbt så jag är nöjd!

Helgen har varit.... spännande. Den började bra med utgång med finaste Angelica, vi gick till Snaps på söder. Sjukt rolig kväll! Mådde mindre bra på lördagen då pappa hämtade upp mig och vi tillsammans med Eva åkte till Kärsö och solade och badade. Eva hade dessutom gjort en supergod sallad med dressing till, och så hade vi självklart jordgubbar med oss.

Efter det drog jag till Alenka och Janne, Christers bror och hans fru. Det var poolparty, med all rätt då det var stekhett i lördags eftermiddag. Var kvar där ett bra tag och hade supertrevligt, sen kom Uffe och hämtade upp mig och vi åkte till Sebbe för lite krök (trodde jag). Nästan alla var helt döda efter fotbollsturneringen dom hade haft tidigare på dagen, men det blev en riktigt trevlig (men sen!) kväll ändå.

Söndagen tillbringades på ÖB med pappsen, vi fixade till inredningen i min garderob och bytte lampor och annat smått. Superskönt, nu kan jag verkligen bo i lägenheten. Jag trivs så himla bra här!

Kommentarer
Postat av: angelica

OM vi hade kul älskling!

2011-07-06 @ 10:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0