Lordag kvall i sann amerikansk anda

Igar, pga. den framskjutna fallskarmshoppningen, blev det stranden for hela slanten tillsammans med Sofie. Hur mysigt som helst, lag nere pa Bondi Beach i flera timmar och at glass, riskakor och en massa vatten. Varmt och skont. Vagorna var gigantiska dock, sa man vagade sig bara i for ett snabbt dopp och sen var det bara att ruscha upp sa fort man kunde sa att man inte blev ihjalslagen av vagorna (typ).

Sen motte vi upp Rosanna och hennes syster och en hel del annat peeps for middag inne i city. Det blev asiatisk mat. Vilket i princip ar det enda som finns inne i stan. Dom skulle sen vidare till Ivy men jag tackade for mig och rorde mig hemat, var helt slut efter att ha varit vaken sen klockan 6 pa morgonen.

Idag har jag bakat en kaka och hjalpt amerikanarna att stada upp infor Jessies B-day party. Det blir beer-pong i sann amerikansk anda!


Miss u guys


Kommentarer
Postat av: Casper

Vad härligt det måste vara där nere! :O Jag vill också flytta till Austarlien! :D

2011-01-22 @ 10:09:34
URL: http://caspere.blogg.se/
Postat av: Augustingebjorg

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.

2011-11-15 @ 05:27:54
URL: http://augustingebjorg.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0