Torsdag 27/01/2011

Hey,

det ar nu kvall har borta pa andra sidan jordklotet, 10:47 PM narmare bestamt. Och jag ar skiittrott! Har fixat en massa med mina saker och sa, flyttar ju till Kingsford i helgen! Eget, nyrenoverat rum! Med nya, frascha kudden och tacken och lakan! Can't wait. Har en massa assessments jag maste fa klart imorgon, och jag har verkligen inte orkat plugga nagot ikvall. Sa far kora hart imorgon. Sen ar det body pump och yoga som star pa schemat efter skolan. Sen dusch, byta om och dra vidare till Manly dar vi kor en girls night out! Woop woop



Har ar en bild fran igar da jag och nagra fran klassen drog till Bondi Beach for att titta pa nar dom slog varldsrekord i "Thong Challenge". Det var ju Australia Day. Alla lag pa dessa stora, uppblastbara flipflops ute i vattnet och holl i varandra. Det gar ut pa att samla sa manga som mojligt som haller i varandra och bildar en kedja. Det var vaaaarmt och jatte dimmigt, men vi hade kul i vattnet och hoppade i vagorna. Bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0