Tisdag

Sitter i skolan och avslutar lite saker som jag har legat efter med. Och skrivit ut en massa nodvandiga papper - antligen! Kanns jatte skont att fa lite traksaker gjorda.

Jag har forresten forsok ladda upp filmen via youtube sa att det ska funka for alla att se videon. Men det funkar inte! Satt i jakla 145 min och vantade pa att den skulle bli klar nar texten - "This video couldn't be uploaded due to an error". Jaha. Vadda for jakla error?!?!? Och den kom pa det nar jag hade vantat i over en timme. Den kunde inte saga det tidigare. Som sagt mina damer och herrar: Linnea Strand gar inte ihop med tekniska saker.

Om 5 min ska jag kila ner till gymmet och ga pa ett spinningpass. Sen ar det middag hemma, tror det blir nagon spansk ratt som en av roomisarna ska koka ihop. GOTT! Sen ska jag och Diddi pa bio i junction ikvall. Vi ska se "The Dilemma"! Tror jag iallafall? Jag vill iallfall se den, hoppas att hon gar med pa det...

Hjalp, brattom brattom. HORS SEN!


Kommentarer
Postat av: Anonym

prova att ladda upp den genom www.videofy.me =)

2011-01-26 @ 00:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0