Skydiving!

Nu ar jag hemma igen efter en laaang dag. Men fy tusan vad roligt vi har haft det! Gick upp runt atta och begav mig in mot city for att mota Cillen och sen bli upphamtad av en shuffle bus som skulle oss till var drop zone, dar vi skulle ga pa planet.

Jag kan ju meddela att det var svart for frukosten att trilla ner, man var inte daligt nervos imorse. Men samtidigt sa sag jag sjukt mycket fram emot det, jag alskar sadana har saker! Det var ungefar en timmes resfard, sen var vi framme. Vi registrerade oss och hamnade med forsta planet (!) sa man hade inte sa mycket tid att sitta och vanta och bli annu mer nervos. Tur det. Det var bara att hoppa i overallen och sen borjade Joel, killen jag hoppade med, filma. I borjan av filmen ser man pa mig att frukosten haller pa att hoppa ur munnen, stammar typ nar jag star och prata med honom. Var riktigt skakig.

Sen hoppade vi in i planet, och nar vi startade kom den riktiga nervositeten. Men det var 15 min fard sa nerverna hann lugna ner sig innan vi skulle hoppa, vilket var skont. Det var hanterbart liksom. Men sen nar jag ser min alskade Cill forsvinna i varldens fart ut ur det stora halet i planet, da var jag skrackslagen. Man ser att nar jag forsoker le sa vagar jag inte oppna ogonen helt, hahah. Men sen ar det hur kul som helst, sa fart vi var ur planet och hade slutat snurra omkring sa vagade jag oppna ogonen helt och njuta av hur jaaaakla fort det gick ner mot marken och sen utsikten nar han hade fallt ut fallskarmen. Basta upplevelsen jag har gjort i hela mitt liv! Darfor hoppade vi EN GANG TILL!

Da hoppade jag med en kille som heter Scott, dock sa filmade vi inte den gangen. Sjalvklart var man nervos den gangen ocksa, nastan lite mer faktiskt. Speciellt nar killarna borjade planera att de skulle gora bakatvolter nar vi hoppade. Jahapp. Bara att hanga pa. Men bakatvolten var aaaasharlig, och da vagade jag ha ogonen oppna dessutom. Ena stunden sag jag flygplanet sen helt plotsligt kom marken mot mig i farlig hastighet. Fick styra den gangen ocksa, och vi snurrade runt en hel del. Sa jakla roligt, blir nog en till gang nasta sondag eller mandag!! 

I nasta inlagg kommer videon, och om det inte funkar for vissa att se den sa kommentera det sa fixar jag det via You Tube istallet.

KRAM


Glad tjej








Lite laskigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0