Pirr i magen

Jahapp. Da var det dags for nasta galna upptag. Namligen fallskarmshoppning! Jag vagar inte aka fritt fall som ar 80 meter hogt, men jag kastar mig garna ut fran ett litet flygplan pa 4500 meters hojd? Vad ar det for fel pa mig?

Naval, det ar midnatt har borta och jag ska upp runt halv sju imorgon bitti. Halv tio maste vi vara dar, vet dock inte riktigt nar sjalva hoppet sker for det ar teori och sant innan. Men mamma och pappa - jag lovar att skicka ett sms nar jag star nere pa fast mark igen for att beratta att jag overlevde.

Har nordat mig framfor datorn halva kvallen, har kollat pa en massa fallskarmshoppsvideor. Jaaklar vad kul det ska bli! Det roliga ar att jag ar faktiskt inte sa nervos... Mest forvantansfull. Men det kommer val imorgon. Cilla ringde nu och var jatte nervos och slangde ur sig: "men vad ar det for fel pa dig, ar du inte nervos kvinna???!? Du later ju kolugn!!" Haha. Men det blir val som pa mammas och Christers brollop nar jag skulle sjunga solo - Jag var inte ett dugg nervos innan, inte ens nar jag gick upp till kyrkan for att sjunga upp, men tio minuter innan cermonin sa sprack det. Tararna bara sprutade.

Jag undrar hur jag kommer reagera imorgon. Framfor kameran och allt. Jajamensan slakt och vanner - ni kommer fa se mig hoppa ut fran flygplanet pa video sen nar jag kommer hem!





Jag och Keira for nagon vecka sen


Utsikten fran Cillens balkong


Jag och Cillen pa theme Studio 54 haha.


Pa en mysig restaurang i Manly forra helgen



GODNATT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0