Onsdag morgon

Hej hej halla.

Jag vet att jag har varit jatte dalig pa att uppdatera, men nar jag ska anvanda internet pa hotellet sa funkar det inte. Usla dator. Jag sager ju att jag inte gar ihop med tekniska saker.

Sitter nu i skolan igen. Har varit full rulle de senaste dagarna, har hangt med Cillen och haft utgang med min forra klass. Dom gick ju ut forra veckan. Jaklar vilken kvall - helgalen.

Igar var jag och pappa i Hunter Valley pa en guidad tur. Vi hade otur med vadret med varmt var det. Och riktigt roligt. Larde mig en hel del om olika slags viner, 4 olika vingardar hann vi med under dagen. Och sa inforskaffade jag mig riktigt god ost. En harlig dag.

Bilder finns det tusen av men eftersom internet pa min dator ar som det ar sa far ni vanta lite till mina vanner. Ska forsoka fixa det nu under helgen, anslutningen kanske ar battre hemma hos Johannisen som jag flyttar hem till imorgon! Roooomie.

Pa lordag ar det forresten fest. Med tema. It's gonna be epic. Vet dock inte vad jag ska kla ut mig till an. Men det loser sig. Sista kvallen med papsen ikvall, vi ska ut och ata en god middag han och jag.

Horde forresten att nyheterna om Brisbane har natt hela vagen hem. Usch, det ar katastrofalt. Det ar tur att jag inte valde Martin College i Brisbane. Men Viktor, om du laser det har. HOR AV DIG! Jag har forsokt att ringa.




Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad roligt du verkar ha haft det. Mysigt att få träffa pappsen också.



Saknar dig

2011-01-13 @ 10:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0