Onsdag 5 januari

In college. Again.

Har jobbat pa riktigt bra med gruppen nu pa morgonen, sa vi ar alldeles strax redo for varan 15 min presentation imorgon! Skoooont. Sen ska jag trana klockan halv sex, och sen blir det att mota upp Johanna for middag i Bondi. MYS! Har saknat henne, har ju inte traffats pa over en hel vecka!

Hotellet i Coogee ar jaaaatte fint. Kanns riktigt lyxigt att fa bo pa hotell i Sydney. Planen for nasta vecka ar att hitta nagot billigt hostel i Manly, efter att pappa har akt. Sen far jag borja leta efter rum i Manly, for det ar dit jag har tankt att flytta! I'll keep you all up-to-date.

Utgangen med Cillen i mandags blev riktigt lyckad. Blev forst nagra goda coctails pa Space, sen vidare till Boutchen (vet ej om det stavas sa men det ar sa det uttalas). Sen efterfest hos Cillen och Danne. Blev en laaaang kvall, men har man vantat i 6 manader sa ar det klart att man slar pa stort!

Planen i helgen ar att eventuellet ta papsen till Hunter Valley for att smaka riktigt gott vin samt goda ostar.

Uppdaterar sa fort jag kan, har massa bilder att visa er!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan, hittade din blogg när jag googlade på att jobba/studera i Australien. Är jättesugen på att göra det efter att jag tagit studenten, men har tuuusen frågor om allt! Så jag undrade om du har någon mailadress där man kunde ställa lite frågor? :)

2011-01-05 @ 11:51:05
Postat av: Linnea

Absolut! Har helt glomt bort att lagga upp min email adress. Maila mig pa [email protected] :)

2011-01-06 @ 00:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0