NYHETER

Sitter i skolan, igen och ska strax ha presenation.

Tankte bara beratta att jag fick varldens basta erbjudande igar! Varldens basta johanna erbjod mig ett rum i Kingsford, nara Maroubra Beach! Ett eget rum! I en helt nyrenoverad lagenhet! Flyttar in i slutet av manaden tillsammans med henne och hennes pojkvan. YEEEY! Vi kommer ha tillgang till bil, tradlost internet och ett gigantiskt kok. Me like. Tills slutet av januari kommer jag troligtvis bo hemma hos Johanna, snacka om att hon hjalpte mig ur en riktigt knivig situation. Och priset for ett eget rum? 100 dollar. I'm so happy.

Back to work, sen blir det utgang med klassen som avslutning pa det har blocket!

C YA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0