En vanlig helg i Sydney

Har inte uppdaterat pa tre dagar sag jag. Ooops! Sa har kommer en snabb update om helgen som varit:

Fredags: Skola till klockan fem, sen en timme body pump och en timme yoga. Var helt dod efter! Snabbt hem och byta om till klackar och svarta jeans och linne, och sen var det dags att sla klackarna i taket (annu en gang) med Cillen och Eva-Lotta. Galen kvall blev det, hade hur roligt som helst! Bilderna ligger pa Evas kamera, laddar upp lite senare!

Lordags: Tog det lugnt under dagen, sen kom Denise och Anna hem med en maaassa mat och vi korde varldens basta BBQ bestaende av chips och dipp till forratt, grillat kott (nagon file, riktigt gott), grillad majs, sallad med feta,avocado och rodbetor (MUMS!), kokt potatis och BEA till main och jordgubbar med glass och maple syrup till efteratt! Hur mysigt som helst. Slockande pa tva roda i soffan, tills Denise vackte mig och jag forflyttade mig till sangen luftmadrassen.

Sondag (idag): Shoppat lite, tvattat och fixat hemma. Blev sen en mysig middag i Coogee och en ol pa det. Nu ar jag ater hemma och forsatter med tvattandet. SUCK. Imorgon blir det stranden med Anna!

Gotta go - KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0