BILDBOMB

Ar nu hemma hos Johanna och slappar. Igar gick vi alla roomisar (det ar ungefar 7 personer som bor har, tva vaningar) pa bio. Sag den nya filmen med Christina Augilera: Burlesque - SJUKT BRA FILM!!!

Sov ut ordentligt nu imorse, har precis atit frukost och sitter och lagger upp en massa bilder. ANTLIGEN har jag internet som funkar. Planerna for idag ar att aka in till stan och mota upp Cillen och shoppa klader infor "Studio 54" festen som ar imorgon. Sen blir det middag hos Soff och Ralphie.

Planerna framover ar att aka och kolla pa mobler tillsammans med Johanna pa mandag och tisdag, sen pa onsdag sticker hon ivag till kalla Sverige for en kort visit. Sen maste jag plugga plugga plugga, har hur mycket som helst i skolan just nu. Dessutom maste jag komma igang med traningen lite battre igen, tranar bara en gang i veckan nu bara for att det har varit sa rorigt. 

Ja juste. Sen far vi inte glomma FALLSKARMSHOPPNINGEN nasta fredag. Jag kommer do.  




Pa en liten strand, Day Dream Island


Dessa sotnosar skuttade omkring lite overallt pa on







Utomhusbion




Massage











I nasta inlagg kommer bilder fran Fraser Island

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0