BACK IN SYDNEY

Skrivet 3 jan

Hej!

Nu ar jag tillbaka i Sydney igen, landade igar vid halv tva. Checkade in direkt pa hotellet i Coogee, superlackert! 100 meter fran stranden och wollies ligger bara tvars over gatan. Perfection.

Fraser Island var otroligt haftigt att se, speciellt nar vi satt i en lastbil och akte rakt in i skogen och fick en guidad tur genom on. Skumpade pa ganska rejalt, men roligt var det. Avslutade turen med en regnskogsvandring samt ett dopp i en insjo som bestar av sotvatten (!). Vattnet var alldeles turkost, skithaftigt.

Internet ar otroligt segt sa det kommer ta hundra ar att ladda upp alla bilder. Sa jag lagger upp nagra at gangen varje dag istallet!


Pappa pa farjan pavag till Day Dream


Hotellrummet pa Day Dream Island. Stoooora sangar!



Tog mig 30 min att fa upp dessa tre bilder. Det ar helt hopplost med internet har nere! Anyway, nu har jag bradis - ska till Manly och sla klackarna i  taket med varldens basta Cill.

BTW - Vet ni vad som hander den 21 jan??? Jag och Cillen ska kasta oss ur ett litet flygplan pa 4500 meters hojd. Bara for att det ar skoj. Nervos? Neeejsch......


Jag ar skrackslagen.

Kommentarer
Postat av: Suzette

Hittade nyss din blogg. Jag och en vän ska åka ner till Australien den 23 januari. Vi landar i Sydney och ska ta oss upp längst östkusten i hela 5 veckor. Kul att jag hittade din blogg eftersom du befinner dig i Australien :)

2011-01-10 @ 12:45:39
URL: http://suzette.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0