Sweeeeden

EY SWEDEN! I'M BACK!

Har varit en hemlighet jag har hallt pa ett riktigt bra tag nu, anda sen slutet pa oktober faktiskt. Ville att det skulle bli lite utav en overraskning :) Manga glada och overraskade miner har jag fatt se de senaste dagarna (vilken svengelsk mening..) - har saknat er alla sa fruktansvart mycket!!!

Igar blev det bowling med det gamla harliga ganget, hur kul som helst! Har varit i detta kalla land sen i tisdags eftermiddag nu, aker hem den 18 februari. Oj. Aker hem? Back to Sydney I mean. Sen har jag bara tre harliga manader kvar i Oz, sen kommer jag hem lagom till den svenska harliga sommaren! FOR ALLTID.

Man inser inte vad man har forran man har forlorat det, ar det inte sa? Jo. Och det har jag skrivit om forut. Att befinna sig pa vift varlden over ar underbart, man lar kanna en massa nya manniskor och man far en jakla massa erfarenhet i bagaget. Men jag ar alldeles for hemmakar, jag har insett hur fint Sverige faktiskt ar och hur mycket min familj och vanner betyder for mig. Det ar tack vare dem jag befinner mig dar jag ar idag.

Och vad ar en drom att uppleva om man inte delar den tillsammans med den/dem man alskar mest? Det ar nagot jag inte hade insett for 7 manader sedan. Jag var mycket bestamd med att jag skulle klara mig sjalv och att det var nu (for sju manader sedan) som livet borjade. T-t-t. Silly girl. Livet HAR redan borjat, vi alla lever det JUST NU! Sa ta vara pa det ni har och NJUT! Dock sa haller jag fast vid att jag kan klara mig sjalv, och i och med det har jag utvecklats nagot enormt som person i och med denna resa. Jag vet vad jag star for, jag vet vem jag ar och jag ar stark. Starkare an nagonsin. Men samtidigt har jag ett oppet sinne for framtiden, jag har ingen aning om vad som komma skall.

Och vet ni?

I like it.


Without you I'm nothing. Det ar tack vare er jag klarade mig igenom varenda dag. Min vanner, akta vanner.
All karlek till er. 
 





Kommentarer
Postat av: angelica

Skulle inte vilja leva vardagen utan dig Linnea :)

2011-03-21 @ 15:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0