Jetlag

Jetlag ar riktigt underskattat maste jag saga. Jag ar nu inne pa dag 4 i Sydney, och vaknar fortfarande upp mitt i natten och kan inte somna om. Imorse vaknade jag kl 03:30 am. Har inte kunnat somna om sen dess, sa vad gor jag? Jo jag gar upp och stadar hela mitt rum istallet. Nu, snart 4 timmar senare ska jag snart bege mig till skolan. Och jag har inte sovit en blund. Det kanns ganska okej just nu, men jag vill inte veta vart jag kommer somna nagonstans i eftermiddag.


Hittills har jag lyckats somna samtidigt som jag ater, i en fem minuters taxifard, pa en museeum, i skolan, i soffan, i sangen (saklart) samt i duschen. Det ar inte roligt! Dessutom kan jag heller inte ata, matvanorna blir ju helt forvridna. SUCK.

Naja. Jag har bara skola till klockan tva idag, sen ska jag bege mig till Bondi for att saga hej da till Sofie som ska ut pa en ashaftig Asienresa i tva manader. Jag ar sa avundsjuk! Sen ska jag mota upp Anna, bege mig hemat tillsammans med henne, handla mat med Johanna och fixa middag sen vanta in Diddi som slutar vid fem. Det blir tacos ikvall! Ska bli sa gott. Om jag kan halla mig vaken tills dess vill saga.

Imorgon har jag jobbintervju! Ar skitnervos, maste gora lite research om foretaget idag sa att jag vet vad for slags events dom haller pa med.

Pa fredag blir det stranden med Petra, sen har jag lovat mig sjalv att inte boka upp mig nagonting i helgen. Jag maste fa en chans att komma ikapp med somn samt plugga lite.


Jag och min fina van pa Arlanda i ankomsthallen


Kommentarer
Postat av: Paoi

Haha åh tog din mamma en bild? :) Du måste lägga upp den på FB eller skicka till mig. Det överemotionella återseendet!

Jag älskar dig!! <3

2011-02-24 @ 12:56:22
URL: http://fyndigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0