I'm coming home. I'm coming home. Tell the world I'm coming home.

 Har haft en riktigt skon dag. Borjade med att stada upp i mitt rum, diska och fixa lite. Sen har jag kollat pa flygbiljetter, bade hem till kara Svealand men ocksa till Melbourne. Biljetter till Sverige kollade jag bara for skojs skull, men jisses dom borjar ju ta slut! Tankte inte alls pa att det kommer vara hogsasong under den perioden. Qantas hade salt slut pa alla sina biljetter i princip under borjan av juni. Helt stort. Sa jag far val se till att boka den biljetten snart ocksa. 

Jag har bara fem amnen kvar att slutfora, sen ar jag klar! Gud sa skont.

Gjorde dessutom klar min lilla lista. Detta ar vad jag vill gora innan jag aker hem: 

  • Ta surflektioner
  • Ga den fina Bronte- Bondi promenaden pa morgonen
  • Besoka Melbourne
  • Fixa mitt Scubadiving Certifikat
  • Gora Bridge Climb - ga langst Harbour Bridge
  • Se insidan av Opera House, helst ga pa en teater.
  • Besoka ett museum inriktat pa Australian History
  • Besoka Perth

Nu ska jag strax ga till Wollies och kopa lite gott tills ikvall. Ska ha en myskvall for mig sjalv, eller kanske med Johanna ocksa om hon vill vara med. Sa om nagon i Sverige se det har pa er lordag formiddag, vad sags om skype?



En gammal goding - Halmstad 09. Favorit i repris snart?


Kommentarer
Postat av: Paoi

I år ska vi göra något heeeeeelt annat, och varmare! :D (Uffe jobbar över som en tok nu för att få övertid att kunna ta ut hihi!) <3

2011-03-04 @ 09:11:34
URL: http://fyndigt.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jag läääääängtar!! Ni är bäst, PUSS

2011-03-04 @ 11:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0