HOT!

Det ar precis vad det ar idag - HOT! Sitter i rummet med AC pa hogsta speed och haller pa och dor. Inte en chans att jag gar ut idag, om det inte ar ner till stranden vill saga. Dock sa jobbar alla sa jag har ingen att ga med for tillfallet, och orkar inte aka 30 min till en fullsmockad strand och lagga mig dar helt sjalv. Astrakigt! Na, brannan far vanta lite.

Igar var jag ledig hela dagen, och jag gjorde i princip inte ett smack. Forsta gangen pa typ.... 1 manad som det har hant. Jag fick nastan lite daligt samvete, men min kropp behovde det. Sen kom Johanna hem och vi gjorde spaghetti och kottfarssas och sen var det festoutfit pa och in i en taxi till Bondi Hotel for att mota upp Annabanana. Det blev en trevlig, men kort kvall for mig och Johanna. Bada var helt slut, sa vi tolvsnaret rullade vi ut darifran. Sen bums i sang, och jag har sovit till klockan 11 idag!! Forsta gangen pa flera veckor som det har hant.

Har nu tryckt i mig lite frukost och tankte fa lite nytta gjort idag, namligen plugga. Sen maste jag boka flygbiljetter till Melbourne, aker ju dit om tva veckor! Yey. Sen tankte jag boka dagar for att ta mitt dykarcert, och sa tankte jag gora en lista (jag och mina listor) pa vad jag vill gora har i Australien innan jag aker hem. Sa kanske tiden gar lite fortare :)

For den 5e juni, da smaller det folks.



Jag vill gora det igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0