G'day mate

Nu ar jag tillbaka i Sydney! Sitter i mitt fina fina rum i min nya sang och kan inte sova. Hatar jetlag. Har varit vaken sen sex i morse, nu borjar klockan narma sig sju och det ar snart dags att hoppa in i duschen och bege sig till skolan. Har en skitbra buss som gar precis utanfor oss (och gar typ var 5e min) som gar direkt in till stan pa 20 min. Asskont!

Igar sa packade jag upp och byggde ihop min sang - helt sjalv! Lite handig ar jag nog trots allt, hehe. Sen motte jag upp Mange for lunch pa stan och lite promenad samt en asgod smoothie till det. Sen drog jag och Johanna till Bondi for att hamta alla mina saker som jag hade lamnat kvar och akte hem med taxi. Jag somnade i taxin. Sen somnade jag pa soffan och sov jatteskont dar tills Johanna vackte mig och sa att jag kanske ville sova i sangen istallet. Min nya sang! Somnade bums om i sangen vid halv nio och har sovit som ett litet barn. Lite konstigt kanns det dock att vara tillbaka.

Vadret ar VARMT. Det ar morgon nu och termometern visar over 24 grader.

Maste hoppa in i duschen nu! Hors sen.





Fin va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0