Do not underestimate me.

Jahapp. Tva underbara veckor borjar ga mot sitt slut, och det ar snart dags for mig att hoppa pa den fruktansvarda flighten back to Sydney. Det ska bli skont att komma tillbaka till varmen, men jag kommer sakna alla nagot otroligt har hemma. Men det ar bara tre manader kvar, tolv veckor, sen kommer jag hem for alltid!


En harlig bild fran i lordags da vi var och akte skridskor vid vallen. I've really missed you guys. As I said; three months to go then everything's back to normal!

Igar var jag pa middag med Martin och hans mamma. Vi gick hur god mat som helst sen spelade vi fia med knuff med chokladpjaser! Hur kul som helst. Gissa vem som vann...?



Pauline, Jag & Sebbe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0