Back in business

Sitter återigen på kontoret i slussen och håller på med redovisning. Jag har saknat det faktiskt!

Igår var jag hos farmor och åt hemlagade köttbullar med gräddsås och potatis. Så sjukt gott! Efter det begav jag mig hem och hann i princip sätta mig på sängen och andas ut efter en hektisk dag och sen upp och ut genom dörren igen. Stefan och Bella kom och hämtade upp mig för en filmkväll hos Timmy. Det blev Due Date, men jag har fått en tendens att somna mitt i filmerna nu för tiden. Hur bra dom än är. Jätte irriterande. Övernattade i princip rakt över gatan, hur skönt som helst då jag var helt slut efter filmen.

Efter jobbet blir det middag hos pappa och Eva i Bromma. Imorgon blir det att åka in till kontoret igen! Cash is king. Pratade dessutom med kära kusinen idag, ska över till honom och hans familj på söndag. Ska bli härligt att träffa lille Zac igen (mitt kusinbarn).

Back to work,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0