To be aware of...

Ni som har mig på facebook kommer kunna följa mig under mina dagar i Byron då det är mycket enkelt för mig att snabbt ladda upp bilder och information från Iphonen. Tråkigt nog så kan man inte uppdatera bloggen (pga. att det är blogg.se. Borde byta till Bubbleroom) från Iphonen, så ni som dagligen tittar in här kommer få vänta tills på fredag kväll (fredag morgon, svensk tid) för en uppdatering om våra galna dagar i Byron Bay.

Schemat än så länge ser iallafall ut så här:

Tisdag 19/4: Flyget avgår 2:05pm. Tar ca 1 timme. Blir upphämtade från Bellina Airport av hostlet, ska bo på Backpacker Inn. Tydligen ett asbra hostel med pool och allt! Det är dessutom en gigantisk festival under de dagar vi befinner oss i Byron, förhoppningsvis lyckas vi sno åt oss två biljetter.

Onsdag 20/4: Kl 11:00 am ska vi ut och rida! Sen under eftermiddagen befinner vi oss nog på stranden/shoppar, beroende på vädret. På kvällen blir det uuutgåååång och massa god mat! Nu ska vi verkligen unna oss, det har vi gjort oss förtjänta av.

Torsdag 21/4: Kl 1:00pm blir det surfing i 3 timmar! Privatlektion, tjoho. Sen efter det blir det nog att utforska Byron lite mer, shoppa och äta gott. Utgång, såklart. 

Fredag 22/4: Dags att åka hem! Kommer hem någon gång på eftermiddagen, australiensisk tid.

Sen är jag ledig i drygt en vecka innan skolan sparkar igång igen. Sista blocket, kommer vara svintungt.

Saknar er alla där hemma, om 8 veckor ses vi! PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Hjärtat!



Hoppas du får kul i Byron! Längtar sååå efter dig!

Jag har satt in en liten påsk slant åt dig på ditt konto och jag hoppas att godiset kommer fram lagom till påsk!



Älskar dig!



Massor med påskkramar Mamma

2011-04-21 @ 10:24:42
Postat av: Boel

Visst ar det kasst att man inte kan blogga for blogg.Se genom iphonen!:( bara 8 v kvar, hur kanns det att du snart aker hem?

2011-04-21 @ 13:35:30
URL: http://mittlivioz.blogg.se/
Postat av: Linnea

Mamma: Tusen tack, du är bäst! Precis vad jag behöver. Lovar att skrika till så fort godiset kommer, det kommer nog fram vilken dag som helst!



Boel: Jaa, helt värdelöst! Dags för blogg.se att uppgradera sig tycker jag! Det känns overkligt, men ska bli kul att få komma hem till svenska sommaren nu när det ändå börjar bli så kallt här i Sydney. Hoppas att allt är bra med dig!

2011-04-22 @ 10:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0