The life as I know it

Näst sista blocket är härmed avslutat! Hade min sista presentation idag och min lärare Deborah (den hårdaste av dom alla, värt att tillägga) sa: Linnea. (några sekunders tystnad, jag trodde hon skulle halshugga mig) Jag har ingenting att säga om din presentation idag, förutom att den var riktigt bra. Extremt bra presentations teknik!

Jag som var sååå nervös, det var så himla kul att höra. 

På en vecka nu har jag lyckats hinna med 6 presentationer. Är ganska trött. Och ikväll har jag och Johanna storstädat, tvättat och packat. Och fyllt upp kylen. Så det känns riktigt skönt att åka iväg och veta att man kommer hem till ett rent hem (förhoppningsvis, om nu Clayton håller sig i skinnet). 

Har firat Diddi som fyllt 22 under helgen, kör en liten bildbomb:

 


Skratt hemma hos Denize på hennes födelsdag. Jessie, Erika and Anita.


Beerpong.


Outfit


Träffade min tyska vän Lena för middag och drinkar


Kommentarer
Postat av: angelica

Jag har typ insett att du kommer vara brunare än mig när du kommer hem :p och att det inte gör det bättre att du är sjukt snygg i din vita skjorta!!!!

2011-04-19 @ 10:09:22
Postat av: Linnea

Haha tack älskling! Blev lite brun nu när jag kom hem från Byron, men kommer nog hinna blekna innan jag kommer hem, så oroa dig inte ;) xxx

2011-04-22 @ 10:41:53
Postat av: angelica

still orolig :P

2011-04-30 @ 11:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0