Nya tag

Sorry för hemsk uppdatering, men har inte haft internet på datorn på över en vecka. Nu är jag tillbaka iallafall! Och här får ni helgen och veckan i kort uppdatering:

Lördag: Varm dag i Sydney, mötte upp Anna i Bondi och gick till stranden. Efter några timmars latandes så gick vi upp till en mysig restaurang och drack Sangria och åt lite snacks. Fyndade en fin klänning och två tröjor dessutom! Sen var det dags för jobb för Annas del och jag rörde mig hemåt.

Söndag: Ruskväder i Sydney. Det öste ner. Så jag gick till Wollies och köpte lite god mat och gick hem och latade mig resten av dagen. Behövligt!

Måndag: Skola, skittråkigt. Customer service. På kvällen blev det mys med Johannisen med god mat och några glas vin! 

Tisdag: Ledig dag för både mig och Johanna. Bestämde oss för att ta oss till den närliggande stranden Maroubra. Superfin strand, rekommenderas strongt! Sen åkte jag och tränade och Johanna skulle iväg på middag. Började känna mig riktigt hängig på kvällen.

Och idag var det dags för skola igen. Hade presentation om networking. Gick bra, men ganska seg dag med feber och tungt huvud. Blir ingen träning idag för min del. Imorgon är det dags för presentation del två. Inte lång tid kvar nu tills vi sticker till Byron Bay! Jag längtar.








Jag idag. Hängig och trött tjej på väg till skolan.


Kommentarer
Postat av: angelica

Hej!

Tjejen, har du blivit more blondie?? :D

2011-04-13 @ 10:54:10
Postat av: Linnea

Hej babe!

Nope, bara solblekt :) ska fixa till det lite innan jag kommer hem!

2011-04-13 @ 11:50:04
Postat av: angelica

du är ju redan vacker

2011-04-13 @ 15:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0