Inte långt kvar...

Torsdag kvälll här i Sydney. Onsdagen tillbringades med Johanna framför tvn. Vi hade svenskt lösgodis, jordgubbar och en massa annat gott Johanna precis hade inhandlat tidigare under dagen (när jag sov...). Vi har precis kommit på On Demand, bästa systemet i världen! Vi har Foxtel (samma sak som boxer, typ, fast snäppet bättre), där man kan spela in, pausa och spola tillbaka det som visas på tv. Och så finns det då On Demand, där kan man snabbt beställa hem en valfri film som finns att hyra för ynka 5 dollar.

Vi såg först på Narnia #2, följt av den senaste Harry Potter filmen. Vi släckte ner i lägenheten, drog för persiennerna (det regnade dessutom ute, perfekt) och hämtade kudde och täcke och kröp ner i varsin soffa. ÅÅÅH vad jag njöt!

Idag var det skola i 5 timmar, jag läser nu mina två sista ämnen. Tjoho. Jag har Provide On-site Event Management Services och Event Project. On-site har jag ensam med Deborah, ganska skönt faktiskt. Fick himla mycket gjort idag. Projektet sätter igång på tisdag med resten av gänget. Den 27 maj slutar jag skolan! Och 3:e juni blir det graduation, jag lääängtar!


Tack världens bästa mamma!


Kommentarer
Postat av: angelica

Glad påsk hjärtat! Inte långt kvar!! Jag flyttar på mån, sen är nästa grej att se fram emot att få träffa dig...

2011-04-30 @ 11:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0